O carte nouă despre comunism: Cine nu ar fi apăsat pe trăgaci

Da, ai citit bine: scriu o carte nouă despre comunism. 
Scriu despre Ceaușescu, despre ce știa și ce nu știa acest dictator pe care-l plângem acum, dar pe 25 decembrie 1989, cine nu ar fi apăsat pe trăgaci? 
Cine? 
Nu mai admitem asta acum. Nu. Departe de noi acest gând. 
Era bine pe vremea lui Ceaușescu. 
Era bine în Epoca de Aur. 
Era bine când nu aveam dreptul să spunem ce gândim. 

Cum uităm, noi, oamenii. 
Ce repede. 
Cum selectăm automat ce și când (să) ne amintim. 
Cum negăm că am gândit vreodată rău despre tovarășul Nicolae Ceaușescu. 

Nu e bine acum, dar era bine atunci? 
Cum am uitat? 
De ce? 

Pentru că putem compara. 
De aceea. 
Atunci nu știam ce e democrația. 
Acum știm și n-o mai vrem. 

Da. 
Dacă ești interesat de cartea asta: „Comunism și Nicolae Ceaușescu: Cine nu ar fi apăsat pe trăgaci în 1989?”, hai cu mine pe rețelele mele de socializare. 

fluture steagul romaniei-rosu-galben-si-albastru




🕮🎁
Cărțile mele de auto-ajutor și dezvoltare personală se găsesc peste tot online, în ambele formate: electronic și de hârtie. 
Aici un link direct (apasă, se va deschide o altă pagină sigură 100%), ca să vezi titlurile pe Google Play.  
Le poți avea GRATUIT dacă dorești să le recenzezi
Contactează-mă prin formularul de contact. Pe rețelele de socializare intru rar. 

💞💛💙

Dacă te-am ajutat cu ceva sau te-am făcut să zâmbești, consideră să te înscrii la canalul meu pe YouTube, să apeși pe îmi place, să împarți cu prietenii și, în cazul în care ai timp, m-aș bucura nespus să-ți citesc părerile pozitive. 

💯Legea recompensei

Comentatorii care împart fericire au foarte multe șanse să citească gratis cărțile mele de auto-ajutor și pentru dezvoltare personală
Dar nu numai. ☺️


Credit fotografii
Unele sunt de pe Pixabay, altele de pe PngTree




Trimiteți un comentariu

0 Comentarii

>