Cărți despre comunism scrise de autori români - Cristina G.

Cărți?
Cine mai citește?
Multă lume citește, nici nu-ți dai seama.
Cititul este o modă extraordinară pentru unele persoane.
Bravo lor!

Eu nu mai am timp pentru citit cum aveam odată.
Dacă mă întrebi care este ultima carte ce am citit îți spun „14 Nuanțe de Roșu: Amintiri din Copilăria Comunistă.” scrisă de mine - adică Cristina G. Asta dacă nu știai.

De unde să știi
Păi... am scris de atâtea ori despre cartea asta de visez noaptea capitolele ce-am eliminat din ea că era prea lungă.
Mă bântuie.

Păi ce să le fac?
A trebuit să reduc din pagini... și nici n-am făcut o treabă prea bună.
Cartea are 550 de pagini.
Dar am împărțit-o-n două și am publicat-o în trei volume.
N-are sens nu?
Are.
Două volume mai scurte plus unul care le cuprinde pe ambele.
Fain, nu?
Îs deșteaptă foc!
Îmi crapă capul și-ajung la balamuc dacă mai vorbesc despre asta.
Vai de mine și de mine...
Am muncit degeaba! 
Ei... dar trebuia să fac ceva.
Orice ar fi, nu regret nimic!

Cartea asta are un titlu, mai bine zis subtitlu foarte sugestiv, nu?
Dar dacă nu ai înțeles despre ce este vorba, îți explic în câteva cuvinte și apoi te trimit pe blogul oficial. Da?

550 de pagini pline de istorii comuniste trăite în prima persoană, adevărate deci. 
Este o carte de memorii, da, dar scrisă sub formă de roman, pe alocuri foarte amuzant.
Este corect gramatical?
Sună comic.

Oricum ar fi, cartea este împărțită în două pentru că-i deosebit de lungă.
Cine are timp să citească 550 de pagini din viața altcuiva?
Vremuri Apuse și Toate-s Vechi sunt cele două parți și Epoca de Aur este volumul complet. 

Toate aceste volume se găsesc în toate librăriile online în ambele formate: electronic și de hârtie.

De exemplu, pe Amazon se găsește numai în format de hârtie.

Pe Google Books și Play, Books2Read, Kobo, Scribd, iBooks, etc. se găsește în diferite formate digitale: mobi, ePub, PDF, etc., și poate fi citită pe orice dispozitiv electronic
Dacă cumperi de pe Amazon, cumpără mai multe cărți odată ca să eviți să plătești transportul. 
Nu trebuie să fie toate cărțile mele, poate ai alți autori care te interesează.
Cărțile nu se învechesc și reprezintă cadouri grozave pentru orice ocazie și orice persoană - care citește, evident. 

Uite ce am scris pe LinkedIn despre carte.
Și pe https://scriitorcristinag.blogspot.com.
În plus cartea are blogul său: https://14nuantederosu.blogspot.com
Tu ce crezi?
Treburile sunt serioase.












***
Ai apreciat ce ai citit? 

Orice Îmi placeDistribuieComentează, Urmărește sau altă inițiativă pozitivă pe bloguri, platforme de socializare, pagini personale, forumuri, Goodreads, Amazon, Google Books, și oriunde mai crezi tu, este profund apreciată. 

Fiecare cuvânt și act pozitiv public îmi dă curaj să merg mai departe. 

Cum îmi găsești cărțile? 
Tastezi „cărți de Cristina G.” neapărat cu punct după G. în orice motor de căutare (browser) și-ți vor apărea multe rezultate. 

Dacă cumperi de pe Amazon, ai grijă la costurile de transport. 
Cumpără mai multe cărți odată ca să eviți asta. Cărțile nu se învechesc și sunt optime idei de cadouri. 

Apasă pe link-urile de mai jos și dă Like și Follow. Da?
    Pe YouTube am diferite vlog-uri la unele dintre aceste poezii nepretențioase.

    ***
    Nu cumva să uiți să te înscrii la scrisoare ca să fii la curent cu toate surprizele ce pregătesc. 
    Trimit mesaje numai în cazuri speciale. Pe cuvânt.

    Sprijină un scriitor care scrie pentru tine. 
    #existaoamenibuni

    Și nu uita că visurile devin realitate dacă muncești zi și noapte


    Trimiteți un comentariu

    0 Comentarii

    >